<p><span>Mange tak for din tilmelding. </span></p> <p><span>Du/deltager(ne) modtager snarest en kursusbekræftelse med yderligere praktiske oplysninger. </span></p>
Med Bedste Hilsener – SuperUsers kursusadministration
Tilmelding
Tilmelding kan ske via mail super@superusers.dk, på telefon 48 28 07 06 eller via hjemmesiden.
Alle tilmeldinger bekræftes via e-mail.
Flytning/afmelding
Afmelding skal ske enten skriftligt eller per telefon.
Vær opmærksom på at annulleringsbetingelser også gælder i forbindelse med sygdom.
På alle kurser hos SuperUsers, både fysisk og virtuelt
Flytning af dit kursus er altid gratis hos SuperUsers - i al beskedenhed mener vi at have de mest attraktive vilkår i hele branchen.
Det er muligt, fordi vi udbyder mange kursusdatoer med afholdelsesgaranti. Så der er altid en næste dato med afholdelsesgaranti at flytte til.
Af hensyn til forplejning og lokaleopsætning beder vi dog om, at man giver besked i så god tid som muligt.
Ønsker du helt at afmelde dig dit kursus, så tilbyder vi altid, at man kan få kursusdagene til gode.
På den måde sikrer du, at kursusmidlerne, du har fået godkendt, kan bruges af dig eller en kollega til kurser hos SuperUsers i fremtiden.
Alternativt gælder:
Ved afmelding 4 uger eller senere før afholdelse betales et gebyr på 50 % af kursets pris.
Ved afmelding 2 uger eller senere før afholdelse betales det fulde beløb.
Forhindret i at deltage
Bliver du af en eller anden grund forhindret i at deltage, er du naturligvis altid velkommen til at sende en kollega eller få kursusdagene til gode.
Du skal blot give os besked på tlf. +45 48 28 07 06 eller via mail til super@superusers.dk
Pris/faktura
Prisen inkluderer deltagelse, kursusmateriale, taxaordning, parkering og forplejning på kurset, inkl. morgenmad, frokost og forfriskninger i pauserne. Priserne er excl. moms.
Vi fakturerer i forbindelse med tilmelding til et kursus, hvor der er krav om betaling senest 8 dage inden kursusstart.
Ved bestilling af certificeringspakker eller specialkurser sendes en faktura med betalingsbetingelser på netto 30 dage. Faktura sendes uafhængigt af bekræftelsen.
Rabat
SuperUsers har forskellige rabatmuligheder. På udvalgte kurser kan der være mulighed for at få en rabat ved samtidig tilmelding af flere personer fra samme virksomhed.
Kontakt os på telefon +45 48 28 07 06 og hør om favorable rabatmuligheder. Rabatter kan som udgangspunkt ikke kombineres.
Exam
Hvis du tilkøber en exam til dit kursus eller får exam med i en certificeringspakke, så afvikles denne særskilt fra dit kursus.
Således anbefaler vi ikke, at man tager exam på sidste kursusdag.
Yderligere information
Har du brug for uddybende information om kursernes faglige indhold, er du velkommen til at kontakte vores teknisk rådgivere på super@superusers.dk eller tlf. +45 48 28 07 06.
Forbehold for ændringer
SuperUsers tager forbehold for ændringer af tid, sted, underviser, indhold, pris samt eventuelle trykfejl.
SuperUsers a/s er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi har modtaget om dig. Du finder vores kontaktoplysninger nedenfor:
SuperUsers a/s
Karlebovej 91
3400 Hillerød
CVR-nr.: 15948833
Telefon: 48 28 07 06
Mail: super@superusers.dk
Generelle formål med vores behandling af personoplysninger
Denne politik vedrører, hvordan SuperUsers (”os”, ”vores”, ”vi”) indsamler data på dig, når du besøger vores hjemmeside, tilmelder dig nyhedsbreve, søger job, handler hos os, kommunikerer med os samt repræsenterer en leverandør. Du kan uddybende se mere om dette herunder.
1. Hjemmesiden
1.1. Når du bruger vores hjemmeside, indsamler vi følgende personoplysninger:
1.1.1. Når vor hjemmeside besøges, så vil der automatisk indsamles data om dig og dit brug af hjemmesiden, dette er f.eks. hvilken browser der benyttes, IP-adresse, hvilke sider du besøger o.l. Formålet er at give dig den bedst mulige brugeroplevelse, samt at forbedre hjemmesidens funktioner. Slutligt bruges oplysningerne til at registrere, hvor lang tid du befinder dig på hjemmesiden, og hermed kunne optimere markedsføring og andet relevant information hertil.
1.2. Retsgrundlaget for vores behandling af dine personoplysninger følger af:
Retsgrundlaget for behandlingen af aktiviteten på vores hjemmeside er databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra f om legitim interesse.
1.3. Hvor dine personoplysninger stammer fra:
1.3.1. Oplysningerne, der tildeles os, stammer fra dit samtykke gennem accept af cookies på vores hjemmeside.
1.4. Modtagere eller kategorier af modtagere
1.4.1. I forbindelse med brugen af vores hjemmeside, videregives din persondata til følgende samarbejdspartnere: Google Analytics, Facebook og andre annonceringssamarbejdspartnere.
Cookie |
Domain |
Type ⇅ |
Description |
Duration |
_fbp |
.superusers.dk |
Advertisement |
This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
3 months |
test_cookie |
.doubleclick.net |
Advertisement |
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
15 minutes |
_ga |
.superusers.dk |
Analytics |
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
2 years |
_gid |
.superusers.dk |
Analytics |
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
1 day |
ss-id |
service.superusers.dk |
Other |
No description available. |
session |
ss-pid |
service.superusers.dk |
Other |
No description available. |
20 years |
1.5. Overførsel til modtagere i tredjelande, herunder internationale organisationer:
1.5.1. Facebook der modtager data, har data lokationer indenfor EU, hvor din data ligger, og din persondata videregives dermed ikke til tredjelande denne vej.
1.5.2. Google benytter samme fremgangsmåde med data lokationer indenfor EU, hvor der ikke gives data til tredjelande.
1.6. Opbevaring af dine personoplysninger:
1.6.1. Den ovenstående data, der indsamles ved brug af hjemmesiden, slettes som beskrevet ovenfor i tabellen efter dit besøg.
2. Nyhedsbreve
2.1. Når du tilmelder dig vores nyhedsbreve
2.1.1. Når du tilmelder dig vores nyhedsbreve, og anmoder om at modtage anden markedsføring, indsamler vi oplysninger om dit navn, e-mailadresse, telefonnummer, hvilken virksomhed du eventuelt repræsenterer, branche, dit samtykke samt dine interesser og præferencer, hvis du selv vælger at oplyse det.
2.1.2. Formålet er at kunne sende nyhedsbreve til dig samt at forfølge vores legitime interesser i at sende dig relevant markedsføring.
2.2. Retsgrundlaget til behandlingen af denne data
2.2.1. Retsgrundlaget for behandlingen er databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra a om samtykke til nyhedsbreve og 6, stk. 1, litra f, om legitim interesse.
2.3. Hvor dine personoplysninger stammer fra
2.3.1. Ved at trykke ”ja” og anmode om vores nyhedsbrev, så stammer dine oplysninger fra dig i processen.
2.4. Opbevaring af dine oplysninger
2.4.1. Når du framelder dig vores nyhedsbrev, vil dine oplysninger forbundet med nyhedsbrevet blive slettet efter frameldelsen.
2.5. Modtagere eller kategorier af modtagere:
2.5.1. Modtagere af data ved afsnittet om nyhedsbreve er Mailchimp, og nyhedsbrevet sendes ud til udvalgte modtagere cirka en gang om ugen, hvor alle modtagere får cirka en gang om måneden.
3. Jobansøgning
3.1. Hvis du ansøger om et job hos os, behandles følgende personoplysninger
3.1.1. Navn, e-mail, dit telefonnummer, CV-information, eksamensbeviser, informationen i din ansøgning samt referencer fra tidligere arbejdsgivere.
3.1.2. Formålet med indsamlingen af personoplysninger ved jobsøgning er at få informationer om dig, og disse benyttes til behandlingen af din jobansøgning. Alle ansøgningsdokumenter fra vores HR-system, herunder ansøgning og anbefalinger slettes, når behandlingen af din jobansøgning er afsluttet, CV gemmes kun, hvis du har givet samtykke hertil.
3.2. Retsgrundlaget for vores behandling af dine personoplysninger følger af
3.2.1. Retsgrundlaget for behandlingen af persondata er her databeskyttelsesforordningen art. 6 stk. 1, litra a, b og f om samtykke, nødvendigheden for os samt legitim interesse hos os til at behandle din ansøgning.
3.2.2. Vedrørende behandlingen af følsomme persondata, der kan forekomme af dine dokumenter, så er retsgrundlaget databeskyttelsesforordningen art. 9, stk. 2, litra a om udtrykkeligt samtykke fra dig.
3.3. Hvor dine personoplysninger stammer fra
3.3.1. Personoplysningerne vi erhverver, når du søger job os, stammer fra det materiale du tilsender os gennem dine diverse ansøgningsdokumenter.
3.4. Modtagere eller kategorier af modtagere
3.4.1. Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjeparter.
3.5. Overførsel til modtagere i tredjelande, herunder internationale organisationer:
3.5.1. Vi arbejder med forskellige udbydere af software, hvor vi bestræber os vidt muligt på at arbejde med dem, der har data lokationer indenfor EU. Vi tager de nødvendige handlinger, hvis vi samarbejder med en modtager, der er placeret udenfor EU.
3.6. Opbevaring af dine personoplysninger:
3.6.1. Når du søger job hos os, slettes dine oplysninger, så snart behandlingen af din jobansøgning er afsluttet. CV gemmes kun, hvis du har givet samtykke hertil jf. databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra a
3.6.2. Indeholder dit CV følsomme personoplysninger, opbevares disse kun ved et udtrykkeligt samtykke fra din side jf. databeskyttelsesforordningen art. 9, stk. 2, litra a
4. Når du er kursist og handler hos os, eller når du er kontaktperson for en virksomhed, der handler hos os, behandles følgende personoplysninger
4.1. De typer af persondata, der behandles, er dit navn, virksomheden du eventuelt repræsenterer, telefonnumre, e-mailadresse, betalingsmiddel adresse, oplysninger om hvilke kurser du bestiller, dato for disse kurser samt yderligere oplysninger du tildeler os - men ikke følsomme personoplysninger.
4.2. Tilvælger du at tage kurset online, benyttes Zoom. Hertil indsamles ingen oplysninger, da der blot sendes et link til dig. De oplysninger, der indsamles, er dem, du selv giver i denne forbindelse, f.eks. navn, virksomhedsnavn og zoom-log-in
4.3. Hovedformålet med indsamlingen af din data er at kunne kommunikere med dig, herunder kontakte dig hvis fravær, sygdom, give mødetider, sende en kursusbekræftelse samt kursusmateriale m.m., så vi kan levere vores produkt, samt for at administrere dine rettigheder bl.a. mht. at reklamere.
4.4. Når du deltager på et kursus, så får du og alle andre kursusdeltagere udleveret en deltagerliste med navne på sine medkursister, samt hvilken organisation de repræsenterer.
4.5. Herudover er formålet med indsamlingen til vores egne regnskaber, anonyme statistikker samt anden udvikling, som vi benytter til at se i hvilken retning, vores virksomhed går.
4.6. Adresse indsamles kun for kursister, der modtager undervisning digitalt hjemmefra, så kursusmaterialet kan tilsendes hertil – efter forsendelsen slettes adressen fra vores systemer.
4.7. Derudover er formålet at kunne kommunikere med dig, så vi kan give dig og den virksomhed, du repræsenterer, den bedst mulige ydelse og service, herunder hensyn til særlige behov som I måtte have.
4.8. Ydermere benyttes dine oplysninger til at kontakte dig eller den virksomhed, du repræsenterer, om din tilfredshed med vores ydelser og/eller til at sende dig information om samme eller tilsvarende ydelser, som vi vurderer, kan have din eller din virksomheds interesse.
4.9. Vores restaurant kan få oplysninger om dine speciale tilordning af frokostmenuen, og taxachauffører kan få dit fornavn ifm. bestilling af taxa til dig.
4.10. Retsgrundlaget for vores behandling af dine personoplysninger
4.10.1. Retsgrundlaget for indsamlingen af data når du handler hos os er databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra b og f om nødvendigheden for os og vores legitime interesse.
4.11. Hvor dine personoplysninger stammer fra
4.11.1. Dine persondata stammer fra de felter, du udfylder på hjemmesiden, når du handler et produkt hos os eller fra de oplysninger vi får fra din ledelse eller chef i forbindelse med din tilmelding.
4.12. Modtagere eller kategorier af modtagere
4.12.1. Vi videregiver dine personoplysninger til følgende modtagere:
4.12.2. Når du handler hos os, kan dine personoplysninger blive videregivet til vores revisorer, hvor baggrunden herfor er udarbejdelsen af regnskaber. Når du handler hos os, lagres personoplysningerne herudover til vores eget lukkede training management system.
4.13. Ved handel hos os, videregives personoplysninger ikke til tredjelande.
4.13.1. Hvis onlinekursus benyttes, så gemmes den data, du selv vælger at oplyse, til Zoom. Denne har datacenter i Tyskland, og hermed ikke uden for EU.
4.14. Opbevaring af dine personoplysninger
4.14.1. Dine persondata i forbindelse med handel hos os slettes efter 5 år, medmindre der foreligger en undtagelse hertil.
5. Når du repræsenterer en leverandør
5.1. Her indsamler vi oplysninger om dit navn, e-mailadresse, dit telefonnummer, hvilken virksomhed du repræsenterer, samt yderligere oplysninger som du giver os, blot ikke følsomme personoplysninger.
5.2. Formålet med behandlingen er at kunne kommunikere med dig, herunder på mail og telefon i tilknytning til opgaver, som du, eller den virksomhed du repræsenterer, udfører for os som leverandør.
5.3. Hvor din data stammer fra:
5.3.1. Igennem vores kommunikation med dig om indgåelse af aftale får vi de ovenstående personoplysninger.
5.4. Retsgrundlaget for behandling:
5.4.1. Retsgrundlaget for behandlingen er databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra f om legitim interesse.
5.5. Modtagere af personoplysninger, herunder tredjelandsoverførsler.
5.5.1. Vi deler udelukkende dine personoplysninger med tredjeparter, når vi er forpligtet hertil i henhold til lov eller for at levere de ydelser, vi tilbyder via Hjemmesiden.
5.5.2. Overladelsen af databehandlingen kan ske til eksterne samarbejdspartnere, der behandler oplysningerne på vores vegne. Disse virksomheder er databehandlere og under vores instruktioner, og behandler data, som SuperUsers er dataansvarlig for. Databehandlerne må ikke anvende oplysningerne til andet formål end opfyldelse af aftalen med os, og er underlagt fortrolighed om persondataen.
5.5.3. I det omfang, vi foretager behandling af personoplysninger udenfor EU/EØS, sker behandlingen i henhold de af EU-kommissionen vedtagne standardkontraktbestemmelser.
6. Når du har spørgsmål eller kommunikerer med os i øvrigt:
6.1. Vi indsamler oplysninger om dit navn, din e-mail, dit telefonnummer, hvilken virksomhed du eventuelt repræsenterer og dit spørgsmål til os.
6.2. Formålet med behandlingen er at svare dit spørgsmål eller kunne kommunikere med dig i øvrigt, for at tilpasse den ydelse du søger.
6.3. Retsgrundlag for behandling:
6.3.1. Retsgrundlaget for ovenstående behandlingen er databeskyttelsesforordningen art 6, stk. 1, litra f om legitim interesse.
6.4. Opbevaring af dine personoplysninger:
6.4.1. Dine oplysninger slettes 1 år efter, du henvender dig til os, baggrunden herfor er at forbedre vores virksomhed og kundeservice.
6.5. Modtagere eller kategorier af modtagere:
6.5.1. Modtagere af data, når du kommunikerer med os øvrigt, er chatsystemt Zopim, hvorigennem der behandles navn, e-mailadresse og telefonnummer. Zopin tilgås via formularen på vores hjemmeside.
7. Dine rettigheder
7.1. Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder med hensyn til vores behandling af oplysninger om dig.
7.2. Ønsker du at gøre brug af dine rettigheder, bedes du kontakte os.
7.3. Ret til at se oplysninger (indsigtsret)
7.3.1. Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig samt en række yderligere oplysninger.
7.4. Ret til berigtigelse (rettelse)
7.4.1. Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet.
7.5. Ret til sletning
7.5.1. I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.
7.6. Ret til begrænsning af behandling
7.6.1. Du har i visse tilfælde ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne – bortset fra opbevaring – med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.
7.7. Ret til indsigelse
7.7.1. Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger.
7.7.2. Du kan også gøre indsigelse mod behandling af dine oplysninger til direkte markedsføring.
7.8. Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet)
7.8.1. Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format, samt at få overført disse personoplysninger fra én dataansvarlig til en anden uden hindring.
7.8.2. Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk
7.9. Klage til Datatilsynet
7.9.1. Du har ret til at indgive en klage til Datatilsynet, hvis du er utilfreds med den måde, vi behandler dine personoplysninger på. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på www.datatilsynet.dk.
8. Dokumentoplysning
8.1. Dette er 2.0 version af SuperUsers a/s persondatapolitik skrevet 3. juni 2022.